14.55

Nu är det påsklov, tjofaddelittanlej!

Vi hade värsta tjejkvällen igår, ända tills den invarderades av muf-killar. Satt på palermo (ja dom har fått tillbaka sitt tillstånd) och snackade om politik sex och rock n roll (?).
Tur att vi efter ett tag hamnade i muf-lokalen så att vi kunde ändra deras viktigaste frågor lite. Tog intiativ och skrev jämställdhet och fru gårman på deras planering, mycket viktigt det där med att övergångskillen ska få kjol. Mycket viktigt. Det är det jag lever för.
På vägen hem satte jag mig i en barkhög och det trillar fortfarande små barksmulor ur håret på mig, borde ta ett bad. När vi kom hem åt vi goda flingor, ni vet med jordgubb och mörk choklad, majas katt var även hon helt frälst!


en scen i vår projektarbetesfilm! (vilken förövrigt är asgrym)

/Maggizzzzz

Kommentarer
Postat av: maja

hahahha

2009-04-04 @ 19:10:52
Postat av: Lotta

hööhhöh

2009-04-07 @ 14:58:39
Postat av: Lotta

hööhhöh

2009-04-07 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0