älskarinredning.com

Nu när jag snart flyttar (hoppas alla har antecknat datum) så är jag helt besatt av inredning och design, ska bli såååå kul att inreda mitt alldeles eget rum. Personligen så anser jag, då jag länge ägnat mig åt jakt, att uppstoppade djur är ett måste i en flickas drömrum! Har stoppat upp en hel del med åren men jag vet inte riktigt vilken som är favoriten, ska hängas över sängen, snälla hjälp mig att välja!

Blir det den ljuvliga berguven? En av mina första uppstoppningar faktiskt :D



Eller någon av de här godbitarna?! Är stormförtjust över hur ekorrens blick i princip dödar!


Eller blir det fasanen??!! En given favorit i samlingen.

/Maja

Kommentarer
Postat av: Lotta

HAHAH as snygga maja, du visar oss nya talanger dagligen

2009-04-29 @ 17:07:42
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0