blåslagen

Den här helgen har gjort ont

1. Det började när jag skulle fälla ihop strykbrädan. Jag tänkte vara smart så att jag inte klämde fingrarna så jag höll den inte som jag brukar göra när jag trycker på knappen (som gör att det säger POW så fälls det ihop) så istället fick jag benet i ögat, jag trodde först att jag blivit blind men ögat överlevde tro det eller ej. Har dock ont och fick en ful blå fläck mitt på ögonlocket.

2. Jag ville ha en macka så jag hyvlade massa ost, sen gjorde det apont, så kolla jag ner och aj jag hade visst hyvlad av halva mitt pekfinger.

3. Damsög på jobbet, dunkade med dammsugaren typ? Vet inte varför, något kanske hade fastnat i den. Plötsligt, aaaj, jag högg den rätt ner i stortån och genom nageln så det blev ett jack, sen blödde det massa också.

Ska ju inte klaga men det var inte så skönt iaf




/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0