upptäckt nr. 1

Idag har varit en väldigt händelserik dag, ni kommer att förstå ironin i detta efter att ha läst om min fantastiska upptäckt. Jag tog fram mitt påskägg och fann både en Plopp och en Center, YES nu kunde jag äntligen smaka om det är någon skillnad. Dock är jag ännu smartare än så, jag valde att jämföra innehållsförteckningarna (och alla som undrar, ja mitt sockerförbud sket sig), och åter till det viktiga! Innehållsförteckningarna är exakt lika, kul, kul, är iaf sketaglad över min upptäckt, typ hallå kom på något eget.


Om man äter för mycket godis
/Maja

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad händer egentligen med uppdateringen flickor?!?

2009-04-19 @ 19:54:31
URL: http://sandralinneamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0