Förkyld? ... IGEN?

I dessa härliga vintertider är det många som går runt med fryst snor i näshåren och som hostar sönder slemhinnorna i kylan. Bakterierna snurrar i klassrummen och vad du än tar på riskerar du att bli smittad. Så vad kan du göra för att slippa detta? Ja antingen kan du försöka undvika att bli smittad, hur har jag ingen aning om. Eller så kan du äta vitlök, DET FÖREBYGGER OCH DÖDAR BAKTERIER - vilket får vara dagens tips!!! Jag brukar äta vitlök ibland då jag känner att nästäppan och halsproppen är på väg. Vissa hävdar bestämt att det inte fungerar ,det är bara placebo bla bla bla. Men det funkar för mig och det funkar för dig. Herregud vitlök kan ju typ döda vampyrer? Klart den måste kunna döda en förkylning!!   /Magdalena



Kommentarer
Postat av: raz

-det funkar för mig och det funkar för dig: hahahha oväntad vändning där ;)

2009-02-13 @ 14:30:10
Postat av: Liten

2009-02-13 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0