fornarina + lindsay lohan

Fornarina är ett av mina favorit klädesmärken (delad första plats med Killah och Miss Sixty), dem har sjukt coola kollektioner och alltid skitsnygga modeller. I år var det Lindsay Lohans tur att stå modell och hon ser ovanligt bra ut på bilderna, jag är helt nerkärad i henne nu.. och jag ska ha alla kläderna. Ett minus är dock att de bara sitter snyggt på långa "size zero" modeller med skyhöga klackar, men ibland har man tur och hittar något som faktiskt passar, såhär ser det iaf ut på fröken Lohan (vill också påpeka att det här inlägget inte är baserat på ironi som tidigare modeinlägg).




oh my god vad snygg hon är

/Maja

Kommentarer
Postat av: Anonym

hittade?

2009-02-15 @ 21:14:08
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Maja

haha oj jag kopplade det som att det var kvar i gävle där du varit.... jag skriver om det.. hoppas du hittar det :D

2009-02-15 @ 21:18:25
URL: http://godforyourhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0