Norby nästa

Nu har min familj bestämt sig för att köpa ett hus i Norby (mammas sida), så i vår blir det flytt från Ekeby för min del. Det känns jättetråkigt att flytta ifrån Ekeby, det är så nära till stan, och nära till friskis och svettis, och nära till Elina, och nära till Maggan, OCH KONSUUUUM. Plus att jag är väldigt förtjust i våran lägenhet, men det är väl bara att inse att sex personer inte får plats i en femma (eller vad det kan vara). Jag ska iaf få hjälpa till att inreda det nya placet vilket är bra inför mitt arbetsprov till konstfack. Aja, ska inte spekulera mer kring detta, ska iväg och gymma med Maggan medan jag kan, haha.


Jag och Elina

/Maja

Kommentarer
Postat av: elina

ni bor i en fyra ?

2009-02-17 @ 21:18:17
Postat av: alex

jag älskar dina kläder på bilden maja

2009-02-18 @ 13:11:52
URL: http://alexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0