på och av tapeten

Något som är väldigt PÅ TAPETEN just nu är wasa knäckebröd med smör och herrgårdsost. Jag äter helst brödet tillsammans med ett stort glas transbärsjuice och min söta laptop i knät (så jag kan blogga samtidigt, supersmart IQ IQ IQ IQ IQ IQ IQ IQ IQ)


det här brödet ska det va! mummzzzzzzzzz <3



Något som däremot inte går hem, alltså är AV TAPETEN, är sprödbakadade fiskpinnar, usch blä usch ewwwwwwwwww. Tänk er vanlig äcklig fisk och så rullar ni den i brödsmulor, så det blir helt torrt, nej ge mig pasta och tomatsås!!


här skulle det vara en bild på fisk men min dator ville inte..




Kommentarer
Postat av: Lotta

Knäckebröd är gott. Jag håller med. Högt IQ där med datorn i knät (ironi)-

2009-02-04 @ 09:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0