snart studenten

Idag har vi (Magdalena och Lotta) surfat runt lite på internätet för att hitta varsin passande studentklänning. Man vill sticka ut och vara snyggare än alla andra, men ändå ha en klänning passande för tillfället. Alla vet vi ju hur svårt och tungt ett sådant val kan kännas, men då man hittar kreationer som dessa måste jag erkänna att humöret lättas upp!









De två översta är från blocket.se och den undre hittade jag på google.se, fantastiska priser och fantastiska färger, älskar den lilla diskreta urringningen på den sista gröna (kommentera gärna vad du tycker!). Och tänk vad tjusig jag skulle vara i klänningen med nätärmar, urballt!!! <33333 LOVE TO THE PEOPLE

/MAGDALENA OCH LOTTA THE GREATEST

Kommentarer
Postat av: Nightfall

det är ju skitbtra med nät på armarna, om man är tjock som vissa är så får man ju kasslereffekten helt gratis, och det är ju som ni vet otroligt hett till i vår...

2009-02-02 @ 13:05:49
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hahahaha men det sa jag med, magda du kommer bli ur fabulous i den. Om vi båda går på en gain- diet så kan vi bli runda och fina till sommaren, du kan ha den röda blåsan så tar jag den kortare mer utmanande silvriga outfitten?!

2009-02-02 @ 22:35:07
Postat av: elina

helt underbart och verkligen i min smak heeeeeeee

2009-02-03 @ 14:18:50
URL: http://codeine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0