baktryck är en myt, likaså mödomshinnan

Spenderar ljuvlig kvalitetstid med två av tjejerna i gänget, nämligen Lotta och Magdalena, jag njuter i fulla drag av allt skvaller och vin. Vi har inte lyckats uppdatera så mkt denna vecka med tanke på att det varit lov, men vi lovar att rycka upp oss och engegera oss mer i bloggen så fort ledigheternas långa dagar är över. Vill såklart inte göra våra läsare besvikna.
Iaf, jag skulle vara barnvakt ikväll men plötsligt plingade Lotta på dörren! Jag fick en chock trodde babe skulle vara i fjällen hela lovet, haha, trillade nästan av stolen jag placerat mitt ass på, haha, gud! Sen droppade Magdalena in som på beställning och kvällen blev med ens ett av lovets stora glädjemoment. Vi lagade en ångande pastarätt och snittade upp morötterna som legat och väntat allt för länge i kylen. Barnen serverades miniköttbullar som förövrigt är på tapeten just nu (de gör varje middag lite roligare). Efter att ha avnjutigt den ljuvliga maten så korkades vinflaskan upp, ett av tjejkvällars måsten! Ostbrickan placerades på mitten av bordet och duellen om den godaste osten kunde börja!
Efter en tids småprat förflyttade vi oss till soffan där programmet om Knutbydramat hade börjat. I all spänning tog vi fram den mörka chokladen jag fått på alla hjärtans dag och vi mumsade så det stod härliga till!
Men nu är det dags att tänka på refrängen, NOT, haha, haha, haha! Vi ska stanna uppe natten lång och prata minnen, kärlek, vänner, drama, ja allt! Sånt man behöver äkta vänner för. Tack tjejer för en underbar kväll, we send our greetings to Elsa som har fastnat på ett berg där håret fryser till is, peace.

"Du kan iaf välja när du vill vara snygg" hahahhah








Hoppas er kväll har varit lika underbar!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0