top model

nu är vi bloggerskor otroligt nyfikna på vad ni tyckte om gårdagens vinnare av top model, var mckey verkligen bäst? själv tycker jag att elina borde ha vunnit! hon var helt klart snyggast och väldigt cool, det är sällan modeller är coola tycker jag.

här kommer iaf mina cravings inför heta sommardagar!
som jag har letat efter det superfina halsbandet, finns nästan aldrig i butik! men finally mina drömmar går i uppfyllelse,
jag tänker matcha med det lila linnet som bara lyser lycka och skönhet, det blir
 en sommar jag sent kommer att
glömma!



halsbandet är från dogglas.se och linnet kommer ifrån ONLY

har ni sett hur bra färgerna matchar mitt sommriga leende och min solkyssta hy?
/Maja

Kommentarer
Postat av: kim

MAJA SLUTA haha du dödar mig!

2009-02-12 @ 11:01:09
URL: http://theartistwithin.blogg.se/
Postat av: Maja Mosca

haha vadårå?

2009-02-12 @ 13:32:47
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0