Festivaler



När magdalena ser den här bilden tänker hon på mens, med tanke på byxorna då. Men jag tänker på hur fin den är, och vårig.
Idag har vi pratat om festivaler, det är rättså svårt att avgöra vilken som är mest prisvärd och bäst helt enkelt. Jag är fett taggad på Roskilde, men jag tror att Elsa och Lotta är mest taggade på Hultsfred. The killers kommer ju och det är mycket billigare. Magda är jag osäker på, hon är in between eller nåt. Det som är jobbigt med Hultsfred är att det har så dåligt rykte, jag har bara hört negativa saker om det. Någon som tycker annorlunda kanske?
Det jobbiga med Roskilde är att det är jättelångt, och jättedyrt, 2600 för camping och biljett tror jag + tåg dit osv. Men Coldplay kommer!
Peace and Love har inget bra i år. Bara samma artister som tidigare år och dem har man ju sett vid det här laget. Peace and Love har dock mysigt läge och det är billigast.
Fan också det känns som att lösa ännu ett Kennedy mord haha, bara väga mellan för och nack delar. Jag är besatt.

/Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0