Elsa Pålsson av Maja Mosca & Maja Mosca av Elsa Pålsson

Den här bloggen kommer att drivas av Maja, Lotta, Magdalena och den omtalade Elsa Pålsson. Men vem är hon egentligen? Jag vill ta mig in under hennes till synes hårda fasad och ta reda på mer..och jag vill att ni där ute ska få veta mer.

Elsa sitter just nu framför ett digitalt kortspel, hon lägger en så kallad patiens på datorn, helfestligt! Ja, men det som Elsa tycker är helfestligt med just det här spelet är inte att vinna, utan att se de små korthögarna studsa över hela skärmen efteråt (allra helst tills hela skärmen är täckt). Fräsig brud tycker ni! Och ja det är hon (hon har stora bröst också).

Elsa Pålsson i egen hög person

Maja sitter just nu och dricker te och lyssnar på filosofi (?) genomgången. Teet är förstås indian spice, vinterns hetaste te och Maja är förstås vinterns hetaste tjej. Maja älskar kanye west och att bajsa i naturen. (och hon kan få in hela näven i munnen). 

Maja Mosca i egen hög person

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha, jag gillar't! :)

(men ska vi boobiesar ta det som en utmaning!? jag fruktar att ni kommer nå längre än sixpussys och skriva bättre än de tusen jo-bloggarna...)

kram

2009-02-01 @ 00:07:21
URL: http://korf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0