vad kan du göra för att slippa vara "av tapeten" i vår?

1. Slopa fashionistaknuten på huvudet, okej lilla my är söt men inte när hon expanderas till en grupp på tusen färgglada tjejer på vår skola. Knuten går just nu mot sin död, vilket vi alla uppskattar.




2. Varför slåss killar på skoj(?) i skolkorridorerna? Dessa testestoronfyllda galenskaper är helt enkelt inte coolt längre. Vet inte om det någonsin kännts häftigt att se två finniga tonårspojkar sparka varandra i skrevet i matsalen. Ni osar osäkerhet och om ni håller på så för att inte få bögstämpel så lägg ner direkt. Om ni vill impa på tjejer så försök med något mer sofistikerat eller sexigt nästa gång. (Tips! Jag tycker det är coolt med killar som bjuder på fika i caféterian)


sexigt? - inte om du frågar mig.

3. Alla tips från veckotidningarna, hur du blir drottning på jobbet, hur du blir tigern i sängen och hur just du ska få det där härliga självförtroendet som vissa har.
Varför varför varför kan inte alla bara SLAPPNA AV FÖR FAN, leva livet låter klyschigt men hur kul kan det vara att leva livet efter cosmopolitans inne- och utelista. (Bättre att leva efter min). Nej i vår kommer det vara superhot att vara dålig på allt, jag lovar.

4. Bitterfittor, kort och gott.

/Magdalena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0