rubrik

Hur cool du än känner dig i dina gamla slitna kläder så tycker jag verkligen att alla borde prova på de superhotta tema-veckor som vi häftiga bloggare har infört. Den passerande veckan har vi kommit till skolan i en mängd olika kreationer, tråkiga som coola, färgglada som grå. Imorgon är det dags för hippie-temat att inta korridorerna. Frågorna börjar dyka upp, hur ser egentligen en hippie ut? är det bara blommor och peacemärken som gäller eller är det okej med bara färgglatt? En sak som har konstaterats ett antal gånger i dag är att de har ett band runt huvudet och mittbena. Inga problem säger jag och knyter ett snöre runt huvudet! Men det händer inget, jag känner inte det där POW som man borde känna, ett HIPPIE-POW borde spridas i kroppen. Något som säger: peace and love to the people!!! FAIL /mn


Lite inspiration till mig själv och de andra superhippie tjejerna:

hippie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0