Uppfattas man numera som schizofren?

Det har varit en mycket intressant vecka med alla våra olika klädteman. Det har dock även förvirrat många, bland annat min kära busschaufför på 111 som jag åkt med de senaste 4 dagarna. Första dagen lär han inte ha reagerat så mycket då vi hade fjortistema (såg då väldigt normal ut men med massa läppglans), men dagen efter går jag på igen men nu som hiphopare med massa grönt smink, stora örhängen, baggy jeans och päls. Det slutade inte heller där utan sen på torsdagen kommer jag som rockare med massa svart smink (eller det var snarare blå/grå/svart glittrigt) och svarta kläder  vilket ledde till att han kollade lite snett på mig och förvirringen han upplevde minskade inte direkt då jag idag gick ombord som hippie med utsvängda bruna mocka brallor. Antar att han redan ser fram emot måndagen då det blir något nytt och spännnande! LL


Kommentarer
Postat av: cattis!

lotta du var grym! :D alla var, men var för tema har ni tänkt nästa vecka?

2009-01-31 @ 15:28:10
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: Anna

Vad blir det för tema nästa vecka? Jag vill också vara med :D

2009-01-31 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0