Hippielicious


Hej gott folk!
Hippietema idag rå, man får ju lov att erkänna att Lotta lyckades bäst med outfiten då hon bär både mockabyxor och hippieblus. Men vi andra är otroligt snygga vi med! Nu närmar sig dagens allra tråkigaste lektion, believe it or not, engelska c, inte kul. Men med våra superglada hippietankar ska vi nog lyckas ta oss igenom det. Ikväll är det partydags för oss artonåringar, förfest i gamla uppsala och sen terassen och därefter people (piiiiinsamt), men alla platser är roliga med rätt folk och inställning.

Igår när jag stod och väntade på 10an utanför skolan så var det ovanligt mycket människor som också skulle ta bussen (not the point). Då ringde iaf min pappa ifrån fjällen för att kolla läget här hemma. Jag har den senaste veckan bott ensam och häromdagen så upptäckte jag att jag visst inte var alltför ensam, under min kyl har vi haft någon slags vattenskada och ur den kröp det upp en vidrig, stor skalbagge. Jag valde att berätta det för pappa typ såhär: PAPPA, DET BOR EN ENORM SKALBAGGE UNDER KYLEN OCH JAG FÖRSÖKER HA IHJÄL DEN MED DET GÅR INTE!... Sen susade det till bland människorna på busshållsplatsen och alla kollade på mig, några stog till och med och småflinade. Jag går numera under namnet skabbmaja på skolan. /Maja (kanske ni fatta)

Snart laddar vi upp dagens outfitbilder (hippiestyle) så håll utkik!
                                           
Peace & Love     
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0