vardagslyx

Ibland tycker jag att man ska unna sig! Som imorse till exempel då vi bakade scones till frukost, som en vardagslyx. Först sov vi riktigt länge tills vi var superutvilade och redo att ta språnget ut ur drömmarnas värld, sedan satte vi igång med bakandet. Vad kan väl kännas lyxigare än fortfarande ugnsvarmt bröd sådär på morgonkvisten, mumsifillibabbi mm!




Det här vill jag att vi alla ska unna oss i vår:

1. Det dyraste och mjukaste toapappret du kan hitta, ingenting, alltså då menar jag ingenting, känns bättre än riktigt bra toapapper. Vi vill ha siden som slickar vår stjärt!

2. Bredda vyerna! Unna dig en lagom dos av härlig vad som helst. Är du singel - våga testa på alla möjliga typer av dating, var inte rädd för de olika val du ställs inför. Följ hjärtat och gör whatever!!! Är du i en relation - våga testa att sätta på någon annan! Eller i alla fall att inte alltid ha på dig pojkvännens favorittrosor då han ska förföras, våga byt, förhoppningsvis tänder han på dig i andra också.

3. Avslappning, du kommer hem sliten och trött en torsdagskväll, normalt skulle du säkert slänga dig framför teven, men nej! I vår så tappar du upp ett bad, fyller det med härliga badkulor i en mängd olika exotiska och bubbliga dofter, korkar upp en flaska Louis Roederers Cristal och NJUTER. Alltså prova jag har hört att det ska vara asnajs.



4. Gör som vi storbloggare, unna dig en härlig frukost. Finns inget bättre än då våra butlers har gjort frukost på sängen till en. Ni har ju i och för sig säkert inget hembiträde men eftersom jag har det så älskar jag att utnyttja det, precis som ni kan utnyttja förslagsvis era föräldrar :)
Om ni inte har någon att utnyttja för att få frukost på sängen så borde du i vår istället satsa på att baka scones, nya flugan.

5. Behandlingar. Vi människor behöver behandlingar i alla former för att hålla oss snygga, tänk kändisarna utan alla operationer och ansiktsmasker hahahahahahaha!!!! Nej pedikyr, manikyr, ansiktsmask, peeling och hårmask är bara fem av alla de tusen behandlingar du ska unna dig i vår.



/MN

Kommentarer
Postat av: Nightfall

"tänk kändisarna utan alla operationer och ansiktsmasker hahahahahahaha" den meningen var helt sjukt rolig hahahah

2009-02-01 @ 00:21:57
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anna

Så sant! Jag håller helt med, vi ska unnas mer. speciellt i trean ;)

2009-02-01 @ 01:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0