bajen...fitta

Hahahahahha dör av garv när jag kollar på ballar av ståls inslag där dom jävlades med fotbollshulliganer eller vad man nu får kalla dom. Var så himla taggad på att göra samma sak idag på stan, med tanke på att det var bandy sm i uppsala dårå. Men mina vänner bangade dom ville bara dricka öl...men tänk vad kul att bli jagad av tiotusen edsbyfans! Hahahahaha, i would die. Men alla ni där ute som inte har kollat på ballar av stål, se det! Livar upp vilken tråkig vardagskväll som helst. Dock är jag Hammarbyare så jag är lite ledsen att han kallade dom fittor. En dag ska jag iaf uppleva känslan att bli jagad av ett gäng fotbollshulliganer, fan vilken adrenalinkick.



/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0