forts. blondinbella

Precis som Maja tidigare har jag nu något att säga om blondinbella.
Vad är det som har hänt??! För några veckor eller kanske månader sen tyckte jag att hon var ganska söt och hade helt okej klädstil osv osv. Men nu förihelvete heller! Hon ser ut som hon gjorde då hon började blogga (tre år sen), liten och rosa, fula kläder och fjortissminkad. Vad hände? När hände det? Idag går hon på fest i knallknallorange klänning och en mörkgrå kavaj. Snälla grisen? Jag kommer inte på någonting som hon egentligen har förändrat förutom att hon har skaffat mittbena, kan den möjligen vara boven i dramat?





/mn

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tror fan att mittbenan har med det att göra, hon passar inte alls i den! Haha, hata blondinbella bloggen, jag blir sugen att skriva mer och mer om kvinnan ....... puzz

2009-03-11 @ 21:18:36
Postat av: Magdalena

Har hon gått upp i vikt hon ser lite pluffsig ut?

2009-03-12 @ 13:19:21
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså haha ytliga bloggen.se ;D men ja hon ser lite plufsig ut, SKÄMS BLONDINBELLA

2009-03-12 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0