Högskoleprovet

Hahahaha, är ett utomordentligt sätt att börja meningen med, det sammanfattar hur det gick för mig i ett nötskal. För att förtydliga detta så menar jag inte att det gick skrattretande bra utan skrattretande dåligt. Hann knappt eller inte alls klart med varje delprov. Satt alltid in i det sista och panikgissande på de jag visste att jag inte skulle hinna göra. Det satt dock ett wonder-child snett mittemot mig, han var tillexempel klar med mattedelen på cirka 20 min (man hade 50 minuter på sig från början), detta mönster upprepade han sedan på alla andra delprov med. Jag tänkte såklart "han har bergis gjort högskoleprovet upprepade gånger förrut, så han vet ungefär vad de frågar på osv"  men nej nej helt plötsligt säger han till sin vän/kusin/flickvän/syskon eller whatever  "skönt, nu vet man hur det går till bla bla bla men bra går det i alla fall, det är ju lätt osv osv" jag satt mest då och gapade som en fågelholk. jajaj nu är det bara att vänta fyra veckor på resultat, kuuul. Ikväll ska jag i alla fall till majmos på  tjejkväll. Skönt med distraktion 

Ha en bra kväll 

P&K

Lotta. L



Kommentarer
Postat av: M

lovely lotta

2009-03-29 @ 15:13:59
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0