jobbigt i skogen

Just nu håller jag, Sandra och Elsa på med vårat projektarbete. Det handlar om jämställdhet i förskolan, jag tänkte berätta om när vi var och besökte Björntomten, en förskola som är känd för sitt jämställdhetsarbete, Gävle, Trödje. Vi åkte bil dit eftersom Sandra har ett körkort, hur festligt som helst kanske ni tänker men jag ska säga er att hon visste inte vart hon skulle. När vi skulle svänga av vägen in mot den lilla, lilla byn Trödje så svängde hon FEEEEEEEEL, då hamnade vi långt, långt in i skogen. Vi blev lite rädda och började tänka på alla läskiga zombiefilmer vi sett.. och plötsligt sare BRAAK och vi var fast.... I EN SNÖDRIVA! Elsa sprang ut ur bilen och började gräva snö, hon skrek på Sandra vart hon skulle köra och Sandra hade det svårt i bilen.... Då passade jag på att sätta mig och kissa. Det var väldigt skönt. MEN FETTLÄSKIGT IAF VILLE BARA UPPLYSA ER OM ATT ÅK INTE BIL MED SANDRA!

Sandra är förövrigt grym på bloggdesigner, hon gjorde våran ;D (sandralinneamargareta.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

haha yes! jag älskar headern! tack sandra!

2009-03-24 @ 17:58:44
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu tycker jag inte att ni ska överdriva här. Det är faktiskt Maja som är konstnären, jag har bara hjälp till att få bilden på plats!



Och just det..en sak till..

Det var faktisk inte BARA mitt fel att vi körde fast i snödrivan. Så det så! ;)

2009-03-24 @ 22:16:49
URL: http://sandralinneamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0