LUGNA ER, UPPDATERINGEN ÄR HÄR!

hallå i stugan.

Alla vi bloggeskor har varit lite inaktiva måste jag erkänna men nu kommer ett litet inlägg om vad som är på och av tapeten:

På tapeten
GRATIS SAKER, då jag var nere på stan med maja, magda och elsa en sväng i måndags så hände något som inte händer varje dag. I Åhléns finns i kassorna en korg med "veckans erbjudande" som denna dag råkade vara en hårinpackning från phc, det sitter även en skylt framför korgen med en text i stil med:  "om vi inte erbjuder dig denna produkt innan köpet är avslutat så får du den". Tur som jag hade så frågade hon mig inte om jag vill nappa på erbjudandet så där står man med spännda tummar å hopppas på att hon inte ska fråga vilket hon inte gjorde! wiiihe, En hårinpackning rikare :D

Av tapeten
Här landar antirynkcrémer osv som magdamena skrev ett inlägg om tidigare, fungerar inte alla dessa produkter så har vi hittat en av de större blufferna i kosmetika världen. Dock inte större än bluffen om den stora Light-produkts- eran vi hamnat i. Light produkterna var i början tänkta till diabetikerna, men allt spårade och nu är det light överallt. Lightprodukter suger då sockret, fettet eller vad det nu är som produkten i fråga knappt ska innehålla så kan man ju försöka förstå sig på vilka kemikalier de pressat i istället, dessa är även otroligt mycket svårare för kroppen att bryta ner då de är konstgjorda och inte nartuliga.



Peace&Love 
//LTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0