magdalenas tokiga huvud talar

Jag är hemskt hemskt glad idag. Jag vet inte varför. Kanske för min nya härligt svarta partyväska. Kanske för att projektarbetet går så ruskigt bra i dessa stressiga tider. Kanske för att jag gillar nån. Kanske för att nån gillar mig. Kanske för att alla vårkläder är ruskigt fina. Kanske för att mitt hår börjar bli väldigt långt. Kanske för att det är ballar av stål på teve idag. Kanske för att det är majas lillebrors födelsedag eller kanske bara för att jag är glad?




Förra sommaren då jag var lesbisk, petter hade magtröja och robert var kalas.



Och då Elsa faktiskt var min partner för en natt.



Det var kvällen som min pojkvän provade på livet som bög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0