Negativ inställning är verkligen av tapeten

Alltså what's the point med att ha en negativ inställning till allt man gör? Jag kör stenhårt på teorin att om man tror på någonting så kommer det hända. Så om jag tror att jag kommer få mvg i programmering så kommer jag definitivt få det! Om jag tror att spring partyt kommer bli supertrist så klart som fan att det kommer bli det! Det mesta sitter i huvudet, jag kommer säkert bli förkyld bara för att jag tror att jag alltid är det.
Klart man får vara lite trött och negativ ibland, men alltid? Nej. Inte okej. Jag blir så trött på er.
Nu ska jag engagera mig lite och lyssna på vad Torsten säger så att jag får mvg i programmering!!

PUSS FRÅN MAGDALENA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0