ROLIG GREJ BARA

Det är torsdag ( = oftast veckans tråkigaste dag) och du har absolut ingenting att göra (nej det är inget bra på tv på torsdagar), du bara strosar runt hemma och väntar på att dagen ska ta slut. Vad gör du?


SMS-BATTLE så här går det till:
Först måste du ha någon att utmana (och en mobil men det har väl alla ungdomar idag).
Skriv ett sms till personen innehållande ett roligt rim som du själv hittat på.
Du bör snarast få ett svar där den utmanade svarar med ett rim inom samma kategori.
Tillslut, den som hittar på de roligaste rimmen vinner!


Exempel på hur en konversation kan se ut:
Jag vill rida ditt bång, förtstaklassens batong.
Jag vill smutta på din mutta.
Åh din kuk, den blir fan aldrig mjuk!
Jag gillar din fina vagina.

P&K

Kommentarer
Postat av: maja

vadå äre tordag? har jag missat en dag?

2009-03-11 @ 13:24:59
Postat av: sandra

haha de är onsdag

2009-03-11 @ 13:44:47
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: Magdalena

men nej det är inte torsdag men ni kanske kan tänka er att det är det eller?

2009-03-11 @ 19:51:45
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0