true romance

True Romance, skriven av Quentin Tarantino, är troligen den bästa filmen som finns. Alla ni som inte har sett den måste se den, åtminstone innan ni dör. Jag tänker inte avslöja för mycket med tanke på att det skulle förstöra hela upplevelsen. Men den är sjukt romantisk, jag hatar egentligen romantiska filmer men den här filmen är inte sådär jobbigt, pinsamt romantisk, den är perfekt! Sen är det massa action och gangsterdraman som gör den ännu bättre, och huvudrollerna är sjukt snygga och har sjukt snygga kläder. Om detta mot all förmodan inte lockar er så kan jag locka med att Brad Pitt spelar en av karaktärerna, dock är han ganska wierd. Se den iaf, jag lovar att ni kommer att älska den, det gör iaf jag.


Huvudpersonerna (sjukt snyggt par)

Brad Pitt

/Maja

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Maja du skulle säkert gilla wild at heart, den är typ likadan, mycket sex, snygga människor och lite action sådär!

2009-03-13 @ 10:21:23
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/
Postat av: Anonym

JÄVLA VÄNSTERPARTIST

MÅ DU HAMNA I HELVETET

2009-03-13 @ 19:27:11
Postat av: Rasm

jag ska se för jag gillar brad

2009-03-15 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0