GOD KVÄLL

klockan är 23.48 och jag skriver referat på texten kroppsliga inristningar, performativ subversion, som ska in idag och som jag inte förstår så mycket av, men ändå känner jag mig ovanligt lugn. Men det värsta (bästa?) är att jag tycker det är riktigt kul. Och jag har oppositionen imorgon vilket innebär att jag måste läsa ett 30sidor långt projektarbete om ADHD när jag är klar med det här, hur kan jag tycka det är kul och varför är jag inte stressad? Kanske för att jag lyssnar på världens bästa musik, kanske för att jag tar studenten om 17dagar. Det är hur som helst en jävligt skön känsla och jag tänkte att jag lika gärna kunde dela med den med er.


GOD KVÄLL ÖNSKAR ELSA


jag längtar tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0