hej

HEJ FÖR FAN
askul skolkamp idag, de sades att vi kom trea, men enligt mina beräkningar kom vi tvåa, så grattis till oss! rosendals hejarklack står  verkligen i en klass för sig :D vi allihop var med på brännboll och tog vårt lag till en tredje plats (jag tog en lyra som jag kommer vara stolt över i några månader till).
nu sitter jag och pimplar staropramen (som enligt en säker källa ska vara den godaste ölen, whatever alkoooohol), jag har rosa läppstift som ögonskugga och taggar till som fan för ikväll blire DISCO.


så här ska mitt hår se ut på studenten, så jäkla najs kommer det bli!


puss och kram från magdalena


Kommentarer
Postat av: Anonym

ses

2009-05-27 @ 21:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0