you can be that super cool bitch!



Satt några timmar med ett asavancerat program och gjorde den här (kolla upp) bildrubriken nyss.
Skitsvårt ju, men jag är satan så nöjd! Och det ska jag väl vara *stolt*

Jaja, back to cravings.

1. BIKINISAR - jag tror inte jag har några och köper nytt, sen när jag tittar i lådan har jag typ hundra.
2. SVART NAGELLACK - varför har man det alltid, men aldrig när man behöver?
3. SMYCKEN - ajm in lööööööööööööööööööööv
4. STÄDTANT - mitt rum slutar aldrig damma trots att jag städar.

Mina grannar har nog varit på bauhaus, ni vet störande låga priser.
För idag har typ inte varit en tyst minut i här i gränden. Det spikas, sågas, sopas med mera med mera.
Och så sitter jag inne och försöker läsa biologi - HAR DOM INGEN RESPEKT I KNOPPEN ELLER? DICKHEADS.



heheheheheehheehhhehehheheh
/MN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0